یاغموریاغمور، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 32 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 38 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

یاغمور بانو

تولد 3 سالگی با تم چشم نظر

1393/7/23 20:37
نویسنده : مامان یاغمور
1,618 بازدید
اشتراک گذاری

                                        Birthday cake clipart graphics

 

3ابان تولد 3 سالگیت هست که بخاطر محرم ماه چند روزی جلوتر گرفتم و دوشنبه 21 مصادف با عید غدیر و نزدیک به 60 نفر مهمون داشتیم  و من تقریبا 2 ماه مونده همش در تکاپو بودم و خلاصه روز موعود رسید و جشنت عالی بود البته غر غر های بابایی و نیومدن نصف مهمونا رو کنار بزاریمخطا اما جای تموم مهمونا ما دو برابر خوردیم و حتی سهم اقایون رو هم توسط خانوماشون فرستادیمحسودزبان یک روز عالی رو البته از نظر من و از شادی های دخترم میگم سپری کردیمدلغک

راستی تم تولدت هم چشم نظر بود

و اینجا یک تشکر خیلی ویژه به خاله شهره و عمو محمد که اجازه دادن تولد و خونشون بگیریم واز انا که 3 روز متوالی از سر کار میومد خونه خاله تا کمکمون بکنه و خاله رویا که زحمت تزینات خونه رو کشید و بابایی که هم پول خرج کرده هم غرغر کرد البته زحمات سویل بانو یادم رفته بود بخصوص که زحمت فوت کردن بادکنک هلیومی رو اون کشیدخندونکمحبت

 

عزیزان واسه خوندن مطلب کامل با جزییات تولد یاغمور بانو به سایت های زیر هم سر بزنید

http://shohrerafat1364.niniweblog.com/post339.php

http://donyayezanane1364.niniweblog.com/post1151.php

پسندها (9)

نظرات (16)

مامی فاطمه
23 مهر 93 21:44
سلام مامان عزیز خدا فرزند دلبندتو برات حفظ کنه میلاددخمل نازت گلباران انشالله 300سالگیشاجشن بگیرین عزیزم خواستم یک سایت مادرانه بهت معرفی کنم که علاوه بر امکاناتی که داره میتونی درقرعه کشی ماهانه هم شرکت کنی وبرنده ی تبلت پلاک طلای مادر کارت هدیه وپکیج بشی یاباگذاشتن عکس فرزندت جایزه بگیری اونجا پزشکای حاذقی هم هست که میتونی ازشون مشاوره بگیری من اونجابه اسم مامی فاطمه جون عضوم خوشحال میشم شمامادر عزیزهم به جمع مابپیوندی دوست داشتی بیای از آدرس زیر بیا منتظرتم خانم خانمااینماه عکس شام هم بزاری درصدجایزه گرفتنت بالا میره میدونم کدبانویت حرف نداره بیاتاازسلیقت بهره ببریم وسلیقه ی دوستان هم ببین امتحانش که ضرر نداره هزینه هم نداره تازه باگذاشتن چندتا پست وعکس امتیازتا بالا ببری به سه نفراول سایت بدون قرعه کشی پلاک طلا میدن امیدوارم این ماه برنده شماباشید http://www.madarclub.com/fa/apply/mamanefati
مامان رهام
24 مهر 93 8:41
عزیزم یاغمورخانوم خوشگل تولدت مبارک. انشالاه 120 ساله شی.
سويل
24 مهر 93 13:52
نامرد اونقدر زحمت کشیدم یعنی خاله رویا ار من بیشتر زحمت کشیده بود
فروشگاه دایانا
24 مهر 93 18:06
تولدت مبارک یاغمور جان. 120 ساله بشی و خدا نگهدارت باشه. هر وقت فرصت دارید از سایت من دیدن کنید و همه صفحاتش رو ببینید مطمئن باشید پشیمون نمی شید. به زودی قرعه کشی و فروش ویژه هم خواهیم داشت. دوباره سر بزنید
ابجي تيارا جون
25 مهر 93 11:29
ياغمور خانوم تولدت مبارك انشاا... 120 ساله بشي
خاله رویا
25 مهر 93 12:04
تولدت مبارک نفس خاله چرا این پستت اینقد کوتاهه؟انتظار داشتم این پست طولانی تر باشه.حداقل به خورده عکس بیشتر میذاشتی عکس دسته جمعی بچه هارو.
مامان یاغمور
پاسخ
عکس های مرتبت با تزینات و تم و واگزار کردم خاله شهره تو وبش بزاره تا بقیه مثل من دو ماه پی تم نگردن و استفاده کنن
معصومه
28 مهر 93 11:19
تولدت مبارک یاغمور گلی عزیز خاله الهی صدو بیست ساله بشی خوشگل
خاله سمانه
28 مهر 93 13:40
تولدت مبارک عزیزمخوشحال ميشم به وبلاگ فریما بیایداگه دوست داشتید به وبلاگ من هم سر بزنید
مامان یاغمور
پاسخ
ممنون حتما میایم به دیدنتون
مامان سویل و آراز
28 مهر 93 15:06
عزیز دلم تولدت مبارک از اینکه با وجود نازنینت یه روز شاد برامون ساختی ممنونم کلی انرژی تازه کردیم الهی 120 ساله بشی گلم
مامان یاغمور
پاسخ
ممنون خاله جون کنار هم و باهم
مامان آنیسا
3 آبان 93 15:49
مبارک مبارک تولدت مبارک 120 ساله بشی قشنگم
مامان یاغمور
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان منصوره
4 آبان 93 0:45
تولدت مبارک خانوم خوشگله یه بووووووووووووس گنده برا شما عزیزم
مامان یاغمور
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان رویا
5 آبان 93 16:04
تولدت مبارک عزیزم.انشالله 120 ساله بشی خوشگل خاله.
مامان یاغمور
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان آنیسا
11 آبان 93 7:16
عزیزم تولدت مبارک چه تم باحالی
مامان یاغمور
پاسخ
ممنون خاله جون
✿مامان دنیز✿
14 آبان 93 16:45
تولدت مبارک گل خانوم چه تم خوبی اصلا ندیده بودم برام خیلی جالب بود حتما برا جشن های بعدی دنیز از این تم استفاده میکنم ایده خوبی بود ممنون مامانی گل دست گلت درد نکنه
مامان یاغمور
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم
شبنم.س
2 آذر 93 13:19
دیرسرزدم اماتولدت مبارک عزیزم تمتم قشنگه
مامان یاغمور
پاسخ
مرسی خاله جون
سایت سکه
12 بهمن 93 11:01
سلام عجب دیر به این سایت سر زدم برای دخترم نیاز به یک تم جدید داشتم ان شالله دفعه بعد که سر می زنم تمی دیگر بزارید ممنونم
مامان یاغمور
پاسخ
ممنونم نظر لطفتونه