یاغموریاغمور، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 32 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

یاغمور بانو

کار امروز را به فردا مسپار

1393/8/18 19:39
نویسنده : مامان یاغمور
449 بازدید
اشتراک گذاری

                                              

 

سلامی گرم به روزای سرد پاییزی سلامی گرم به دلای گرم دوستای مهربونم که از یاد ما غافل نیستن و سلامی گرم به گرمی دهنده زندگیم یاغمورم

میگن کار امروز را به فردا مسپار اون و به من میگن با کلی مطلب جا مونده از چند هفته قبل

دوستان گلم من شاغل شدم و یاغمور بانو با عزیز (مادر شوهر اینجانب) میمونه و باید بگم افرین به دخترم که حتی کوچکترین اعتراضی رو هم به این شرایطش نمیکنه و هر روز با صورتی خندون من و راهی کارم میکنه

و اما امروز واجب دونستم که کمی که این وب و به روز کنم

گفته بودم که خونمون و تحویل گرفتیم و این روزا سخت درگیر چیدمان و کابینت بندی و ... اینا هستیم تا بعد عید اگه خدا بخواد بریم سر خونه زندگی خودمون و این عکس اولین زیارت یاغمور از اتاق خالیش هست که الان چیدیم و میشه گفت تقریبا چیدنش و نسبت به بقیه اتاقا تموم کردیم

و اینا عکس هایی از روزی هستن که رفته بودیم خونه انا تا خرت و پرتامونو ببریم خونه خودمون و تو شیطنت هاتخنده

لطفا به فاصله دستم توجه کنیدترسو

و روزی که روی صندلی گیر کرده بودی و فارسی میگفتی :مامان کمک کنیدخندهمحبت

و رفتن تو ساک(انعطاف بدن و ....)راضی

این عکسم از روز تولدت هست که به دلم نشست و حیفم اومد نذارممحبت

اولین بار 5 محرم بیرون رفتیم و تو با تعجب به همه چیز اطرافت خیره شده بودیدرسخوان

و اینم هادی خان مهمون هفته پیشمونمحبت


 

پسندها (5)

نظرات (4)

رویا
19 آبان 93 8:36
به سلامتی عزیزم مبارکه...انشالاه هرچه زودتر خونتون کامل بشه برید توش...راستی کارجدیدم مبارک حالا کجا مشغولید؟
مامان یاغمور
پاسخ
ممنون رویا جون یک شرکت تجاری
مامان الهام
27 آبان 93 22:48
جونم عزیز خاله میبوسمت گلم خانومی خصوصی داری
مامان یاغمور
پاسخ
ممنون خاله جون " بله"
مامان الهام
27 آبان 93 22:50
وای ببخشید خصوصی رو یادم رفت بزنم
مامان رهام
6 آذر 93 0:35
مامان یاغمور شاغل شدنتونو تبریک میگم.خونه تونم مبارک.از روی دخملی ببوس
مامان یاغمور
پاسخ
ممنونم خاله جان شما لطف دارید