یاغموریاغمور، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 32 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 38 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

یاغمور بانو

شب یلدا و....

1393/10/5 13:52
نویسنده : مامان یاغمور
489 بازدید
اشتراک گذاری

                              

 

سلام به همه کسانی که به خونه کوچیک اما پر از خاطراطمون سر میزنن و ما رو از یاد نبردنمحبت

اول میخوام یلدا رو برات بنویسم گلم:

شب قبلش من و تو رفتیم خونه انا و تا 2 شب به خاله رویا کمک کردیم تا تدارکاتی که قرار بود و انجام بده رو درست کنه و روز بعدش خاله اینا هم اومدن و شب خانواده خاله و ما و انااینا کنار هم یک یلدای تقریبا 3 ساعته گرفتیم و خاله اینا رفتن خونه مادر شوهرشون و ما و انا اینا هم اومدیم خونه ما

مثل همیشه به تو بد نگذشت چون دو روز من پیشت بودم با خاله و انا و روز بعدشم با سویل و اراز کلی بازی کردی

اما من:من خیلی خیلی ناراحت بودم و الان که دارم اینا رو مینویسم باز هم ناراحتم چون میگن:شب یلدا همه جمع میشن خونه بزرگ خانواده البته همه افراد خانواده دور هم قصه میگن یاد اوری خاطرات میکنن فال میگرن و.... خلاصه یلدا بهانه ای میشه تا همه کنار هم و با هم باشن اما قدرت یلدا هم به جمع کردن ما کنار هم نرسید متاسفانه دایی اینا نیومدن به خاطر دوری مسیر و بابا بزرگم هم کنارمون نبود و مطمئنا امشب و مثل هر شب دیگه تنها بود و شاید غمگین و شب ما هم یک شب دراز و ....نبود و مثل هر شب بود و همون ساعت خواب هرشبمون بود

اما تنها چیزی که دلم و اروم میکنه شادی تو هست فقط توبوس

چند عکس:(به علت قاطی کردن ویندوز عکس ها کوچیک هست در عصر وقت بزرگش و میذترم مجددا)

خاله رویا سنگ تموم گذاشته بود دستای تو سویل و لاک هندونه ای  زده بود

دستای تو سویل

با این مدل که الگوش بود مو نمیزنه

ژله تزریقی

الگوش

دسر،ژله دو رنگ،ژله ساده

الگوشم اینه

الگو دسر هم این میتونه باشه

پشمک

الگوش(ولی خداییش از الگوش بهتر در اورده نه؟)

کیک هندوانه

الگوش

ژله هندوانه

الگوش

اینم بقیه مخلفاتمون

و این چهره دخملی با دیدن این همه هنرخوشمزهگیج

و کوچولو های افسانه ای مافرشته

به خاطر نداشتن عکس تکی مجبور شدم عکس دسته جمعی بزارمعینک

و این چنین به پایان رسید شب ما!بای بای

پساپس یلدای همگیتون مبارکبوسمحبت

 

پسندها (4)

نظرات (6)

مامان فرزانه
5 دی 93 14:19
عالیه مامان یاغمور واقعا هنرمندی عزیزم یه خواهشی ازت دارم برای جشنواره نی نی وبلاگ نیاز به رای دوستام دارم میشه اطف کنی به ما رای بدی شماره 74 رو به 1000891010بفرست توروخدا نگو ولش کن بابا .....هزینه ای نداره ولی برام خیلی ارزش داره.لطفا به ما هم سر بزن عزیزم..یادت نره اس بدی تا 18 دی وقت داره
NAMADU
5 دی 93 14:59
نمدو کنار شما ... بیشتر مامانا دنبال چیدمان خوشگل برای بچه هاشون هستن. حالام که اکثر خونواده ها قبل اومدن نی نی اتاقشو میچینن. بعضیا دنبال اتاق شلوغ و رنگارنگ هستن بعضیام دنبال اتاق خلوت با رنگای لایت و سبک.... بعضی ها دنبال چیزای تک و خاص هستن... یه چیزایی هم هست که تو بازار گیر نمیاد... با هر سلیقه ای که باشین میتونید روی ما حساب کنید سفارش خاصی اگه دارید... برای تکمیل تم اتاق میخواین از طرحای ست سرویس خواب بچتون استفاده کنید. طرح خاصی با رنگ خاصی که مدت ها گشتین و پیدا نکردین... دوس دارین اسم بچون شکل عروسکی بالای تخت خوابش یا روی در اتاقش باشه... پرده ی اتاقش سادس و دوس دارین مطابق تم اتاقش بهش طرح بدین... لوستر اتاقش نیاز به آویزای شاد داره... رنگای خاصی برای ترکیب اتاق مد نظرتونه اما پیدا نکردین... برای جشن سیسمونی و دندونی و تولدش گیفت نیاز دارین... ما همراهتونیم با هر طرحی که شما سفارش بدین
مامان صدرا
5 دی 93 15:26
عمرتون ۱۰۰ شب یلدا/دلتون قد یه دریا /توی این شب های سرما/یادتون همیشه با ما یلدا تون مبارک
مامان یاغمور
پاسخ
ممنون مامان صدرا
کوثر
7 دی 93 20:57
سلام اسم من کوثر هست خواهر وبرادر ندارم ولی وقتی چهره کودک شما را میبینم حس میکنم ابجی وبرادر منه راستی اگه دوست داشتید بیایید تبادل لینک کنیم خوشحال میشم
مامان یاغمور
پاسخ
مرسی کوثر جان شما هم خوتهر بزرگتر یاغمور هستید عزیزم
م.م
8 دی 93 17:47
به به و به به چه یلدای خوشگل و خوشمزه ای .حتما خیلی بهت خوش گذشته یاغمور جون. لاکتم خییلی نازه.
مامان یاغمور
پاسخ
ممنونم خاله جون جای دوستان خالیدر ضمن ما هم به شما سر میزنیم اما متاسفانه نمیتونیم نظر بزاریم
شبنم.س
11 دی 93 23:23
دست گلت درد نکنه مامان هنرمند
مامان یاغمور
پاسخ
ممنون اما فکر کنم سوتفاعم شده این ها هنر من نیستن هنر خواهرم هستن " من ار این کارا بلد نیستم