یاغموریاغمور، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 32 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

یاغمور بانو

ماه هایی که گذشت

1394/5/12 11:46
نویسنده : مامان یاغمور
344 بازدید
اشتراک گذاری

                                               16.gif

 

 

 

 

بدون هیچ مقدمه ای میرم سر اصل مطلبمون:

 

سال من از چند روز پیش شروع شد متاسفم که چند ماهی هست که نتونستم وبت و به روز

کنم و حتی نتونستم تو دفتر خاطراتم ثبت کنم و شرمنده ام که انقدر درگیر مسائل و مشکلات

خودم و زندگیم شدم که تمام شیرین کاری های این مدت و نتونستم بخاطر بسپارم اما اگه خدا

بخواد از امروز حداقل هفته ای یه بار هم که شده رویداد اون هفته رو بنویسم تو این مدت اتفاق

خاصی نیفتاده

من امتحاناتم و با موفقیت به پایان رسوندم و عید و جایی نرفتیم ، سیزده و همون پارک محلمون

رفتیم ،تابستونم که تا حالا خونه تشریف داریم

اما بخاطر رسیدن به کم و کسری های خونه زیاد هم اصرار به مسافرت رفتن ندارم

و اما شما متاسفانه بخاطر کم توجهی من به امور آموزشی مدتی بود تمام کلمه های " بالا بالا

" رو که یاد گرفته بودی ، شناخت رنگ ها و حیوانات خاص رو فراموش کردی اما...

ولی واقعا واسه خودت خانومی شدی :قدت بلندتر،وزنت بیشتر،موهات بلند تر و جملات قلمبه و

صلمبه بیشتر استفاده میکنی

و متاسفانه این اواخر هم افتادی زمین و دست چپت از آرنج ترک برداشت که سه هفته تو آتل مونده بود

و بعد هم که یک ماه در تکاپو ماه رمضان بودیم

تقریبا از سه هفته پیش برنامه نوشتم و شکر خدا و با کمک خدا زندگیم و بخصوص زندگی تو رو

به روال انداختم الان سر ساعت معین بیدار میشیم ،بازی ،استراحت،تماشای تلویزیون و خواب

سر وقت

و اما که تو بالا گفتم از سه هفته پیش شروع کردیم و باز منظم داریم سر ساعت مقرر "بالا بالا "

و امثال اون و یاد اوری میکنیم و دوباره آموزش میبینیم .....

تا به امروز فعلا این ها هستن اگه به مرور چیزای مهم دیگه یادم بود حتما برات ثبت میکنم

 

 

                                                                22.gif

 

پسندها (3)

نظرات (1)

آنیتا
12 مرداد 94 18:48
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........