یاغموریاغمور، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 32 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 38 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

یاغمور بانو

بانوی من

1394/7/5 12:22
نویسنده : مامان یاغمور
496 بازدید
اشتراک گذاری

                                56.gif

 

سلام

سلامی به بانوی من،بانوی نازنینم

یاغمور بانو شرمنده خانومی تو شدم بعضی وقتها که بهت و به اخلاقت به حرکاتت نگاه میکنم فکر میکنم البته بهتر بگم حس میکنتم بانویی بالغ در جسم کودکی معصوم هستی

بعضی اوقات مثل یک کودک سه ساله شیرین زبونی میکنی،شلوغی،شیطنت،و حتی بی ملاحضگی بگم چون بی ادبی بگم اون وقت برات نا عدالتی کردم

اما بعضی اوقات انقدر افکارت،حرفات ،کارات بزرگانه و بالغانه هست که حتی من مادرتم در عجب میمونم که ایا این یه بچه سه ساله هست

بخصوص وقتی میگی مامان بزار فلان کار و یا فلان وسایل من انجام بدم و بردارم تو خسته میشی نباید تو خسته بشی و ......

واقعا این یک جمله ات هست که تمام خستگی ها و نا امید های وجودم و از تنم جدا میکنه و بجاش کلی انرژی مثبت به وجودم جاری میشه

و باز هم من هر چقدر بگم کم گفتم . همه اینا تو ذهنم میمونه نازنینم،بانویم

و چند تا عکسم از بانوی دلسوزم

یک روز تو پارک بانوان

 

 

وقتی که میری حموم و بچه ات و هم میبری

سیبیل با موهای خیس

مو فرفری من که بعد حموم فرهای موت دو برابر میشه

وقت خواب بعد حموم

خانومک مامانی

 

                                                    48.gif

 

پسندها (3)

نظرات (3)

مامان زهره
6 مهر 94 22:52
سلام خوشگلم هزار ماشاالله جقدر تو نازی خوشگلم غکسات قشنگه واین زیبایی بی مثال توست که قشنگی عکس هات رو چند برابر کرده دوستت دارم خوشگلم
مامان یاغمور
پاسخ
ممنونم خاله جون چشمای شما زیبا میبینه
آلیز
2 آبان 94 15:40
انواع شال و کلاه دخترانه و پسرانه ، عروسک و ...... مادران خوش سليقه از فروشگاه آلیز ديدن نماييد : http://alizeshop.mihanblog.com خواهشمندیم ما را لینک نمایید با تشکر
ساناز
6 آذر 94 1:11
سلام عزیزم خوشحال میشیم در زمینه تم تولد و کیک و کوکی و بادکنک ارایی در خدمتتون باشیم پیج ما را در اینستاگرام فالو کنین instagram.com/birthdaythemed تلگرام 09124594962