یاغموریاغمور، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 32 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

یاغمور بانو

بازگشت دوباره من

1396/4/21 14:14
نویسنده : مامان یاغمور
384 بازدید
اشتراک گذاری
سلام دوست جونیا وای که چقدر دلتنگ شماها و وب دخملم شده بودم
خدایی آدم که خوب فکر میکنه میبینه چقدر این پنج سال اخیر پیشرفت تکنولوژی و ارتباطات بد بود، ظاهرا خوب ولی آدم از زندگی حقیقی مرخص میکنه! خیلی ناراحتم خیلی لحظه شیرین دخترم شیرین زبونی هاش همه و همه رو فقط به ازای نشستن پای تلگرام نادیده گرفتم صبح تا شب پای نت هستیم اما چه فایده از زندگی تعطیل شدیم ،دخترکم بزرگ شده خانوم شده کم کم شروع کرده به در آوردن دندان های دائمی، داره کم کم آماده میشه برای رفتن به آمادگی، کلاس زبان همچنان میره هر چند از مدیریت راضی نیستم ولی چون معلم شون خوب و عسلکم با معلم و دوستانش انس پیدا کرده مجبورا میبرم تا ببینم یک جای بهتر نزدیک خونه پیدا میکنم یا نه ، هوای تبریز بخصوص سهند که میشه خونه ما عالی حتی بعضی روز ها هم از سرما پنجره رو میبندیم
میدونم که دوستان جنوب کشوری تو گرما هستن خدا قوت و صبر بده
روز هامون هم یکی پس از دیگری طی میشه این روزها زیاد خونه نیستیم و اکثر روز ها در گردش سعی میکنم از این به بعد تند تند مطلب بزارم و حداقل گزارش تصویری روز


یک روز عالی تو روستا الماس حوالی تسوج



یاغمورم عاشق موتور سواری



خودم هم نمیدونم به کجا خیره شدن
یاغمور،پشمک جان،آراز،الیار



سوار نیسان عمه فاطمه اینا شده و خیلی راضی میگه مامان ماشین اینا بزرگ برای ما کوچیک



یک شب عالی تو پارک شهرداری
پسندها (3)

نظرات (0)