یاغموریاغمور، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 32 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

یاغمور بانو

نفس مامان

1393/2/29 20:51
نویسنده : مامان یاغمور
229 بازدید
اشتراک گذاری

                                                      

 

سلام امروزم حالت خوب نیست دیشب 3 شب بیدار شدم و دیدم تب داری باز تا 4:30 بیدار بودیم با بابایی بعد پایین اوردن نسبی تبت خوابیدیم صبح 9 بیدار شدم دیدم بدنت داره تو تب میسوزه فوری رفتم با دکترت تماس گرفتم کمی استامنیوفن فلان تبت تا 39/6 درجه رفته بود بالا ظهر بردمت بیمارستان و تو راه حالت بد شد برگشتنی هم حالت تعریفی نداشت داغی بدنت زده بود به صورتت لپ هات سرخ و داغ بود خلاصه به خاطر زخم بودن دهنت فرنی درست کردم بخوری که نخوردی با امروز سه روزه که میتونم راحت بگم سه روزه که میزان غذا تو جمع کنم یک پیاله هم غذا نخوردی عصر مهمون داشتیم کمی با پسرش بازی کردی و حالا که دارم اینارو مینویسم خوابیدی نفس مامان وقتی تو مریض میشی مامان نمیتونه نفس بکشه تو رو خدا زود خوب شو گلم

             جداکننده متن

عصری که تبت نسبتا پایین بود خودت خواستی که ازت عکس بندازم

       جداکننده متن

فدای چشات بشم که با زور باز نگه داشتی

 خداوندا همه بیماران و شفا بده فرشته کوچولو منم بین اونها (آمین)

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان سویل و آراز
31 اردیبهشت 93 10:47
اخخخخخخخخخخخخخه قربونت برم خاله چی شد؟ قربون اون چشات برم بیا خونمون خودم خوبت کنم عزیزم راستی دو تا شیر کمت نباشه؟