یاغموریاغمور، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 32 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

یاغمور بانو

جای دندون

1393/6/4 16:27
نویسنده : مامان یاغمور
1,552 بازدید
اشتراک گذاری

                                   

 

سلام گلم امروز کلی کار کردم و خیلی خسته خسته اما حیفم اومد این مطلب و نذارم امروز صبح هی دنبال یک چیزایی بودی که گاز بگیری منم گفتم حیف دندونای نازت که با گاز گرفتن چیزای سخت خرابش کنی و دادم خیر سرم دست من و گاز بگیری آرام

و اینم گاز گیرنده هستخندونک(تور رو تنشم توری هست که قرار بزنیم به پنجره)خنده

هیچی دیگه الان از صبح این قسمت از دست مو حس نمیکنم حالا احوالات

من:خطا

یاغمور:قه قههراضی

سازمان مبارزه با حیوانات جونده:متفکرشاکی

 

پسندها (6)

نظرات (5)

مامان مینا
4 شهریور 93 23:20
✿مامان دنیز✿
5 شهریور 93 0:42
نگو این موش کوچولوی منم این چند روزه عادت کرده وقتی میشورمشو بغلش کردم بازم رو یا با دندوناش میجوه یا مث بادکش میمکه،بعد من که دردم میگیره دنیزمن
مامان رویا
5 شهریور 93 9:51
سلام عزیزم.ممنون که به ما سرزدیدو مارو قابل دونستید.خیلی خوشحالمون کردید .ماهم شمارو لینک میکنیم.....
♥پرنیان♥مامان متین
6 شهریور 93 19:32
عجب علامت استانداردی زده براتون وای امان از دست این بچه ها...متین من هم جز جوندگانه فک کنم...الان بهتر شده ولی دیگه جایی جا نداشتیم بخاطر گاز گرفتناشچ میشه کرد روز دختر گلتون مبارک
ابجي جون تياراجون
14 شهریور 93 22:16
سلام مامان ياغمور جان ياغمور يعني چي؟
مامان یاغمور
پاسخ
سلام عزیزم یعنی باران