یاغموریاغمور، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 32 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

یاغمور بانو

لاین

1393/6/26 13:32
نویسنده : مامان یاغمور
331 بازدید
اشتراک گذاری

                                

 

 

گلم الان که من دارم اینا رو مینویسم شما در حال چت کردن تو لاین با خاله رویا هستی وای که چه لحظات شیرینی رو دارم میبینم و تجربه میکنم مرتبط با هر عکس نظرتو میگی خاله هر عکسی میفرسته میگی خاله به من مثلا خرگوش درست کرد و تو هر عکسی میفرستی میگی دارم به خاله خرگوش درست میکنم

خاله به من سه تا قلب فرستاد (خایا منه اوشدانا قلب یولادی)

و در نهایت در پوست خود نمیگنجیجشن

همین الانم داری با تانگو باهاش میحرفی چقدرم ذوق میکنی و مطمئنا شکر پیشرفت تکنولورژی رو میکنی و من و نمیگی دقیقا کم مونده دهنم به گوشم برسه.(بعدا عکسا رو هم به این پست اضافه میکنم)

و اما حالاتمون

من:خندونکقه قهه

رویا:خندهمحبت

تو:قه قههتلفنخندونکخوشمزهراضیگیج

پسندها (6)

نظرات (3)

خاله سانی
27 شهریور 93 13:58
خیلی با مزه بوود
مامان آنیسا
29 شهریور 93 8:50
خاله رویا
29 شهریور 93 19:51
آی خاله فداش بشه چقدر ذوق کردم اونروز خاله قربووووووووووووونت بره