یاغموریاغمور، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 32 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

یاغمور بانو

تولد بابا جون

1393/7/7 11:46
نویسنده : مامان یاغمور
389 بازدید
اشتراک گذاری

                                                  20.gif

 

 

سلامی مجدد راستی اگه میبینید دو پست متوالی عکس چتر و بارون میذارم چون اینجا هوا بارونی هست و ...

5 مهر تولد بابا بود من کلی برنامه ریخته بودم که یا بریم خونه مادر اینجانب یا برادر بابایی جشن بگیریم بماند که مادر شوهر گند زدن به برنامه هامون و گفتن بریم خونه خاله بابایی اما من نا امید نشدم و گفتم رسیدیم پول میدم علی میره کیک میخره میاره سوپرایزش میکنم چون از صبح ادای کسایی رو در میاوردم که به کلی یادم نیست تولدشه و باز مادر شوهر خود شیرینی کردن و بعد از سی سال اعد از روزی که من میخواستم همسرم و سوپرایز کنم وسط راه گفت پیاده بشیم بریم واسه ساسان کیک تولد بخریم منم دیگه از لجم اصلا به روم نیاوردم و وانمود کردم که واقعا یادم رفته و خلاصه از اینجا هم از خاله مریم تشکر میکنم چون واقعا خیلی زحمت بهش دادیم و خلاصه به لطف مادر شوهر عزیز شوشو هم از من ناراحت شد که چرا یادم رفته منم زود اومدم تو صفحه دکستاپ پیام تبریک گداشتم و تلافی کردم اما هنوزم از دست مادر شوهر خیلی کفریم کچلدلشکسته

و اینم عکساش

و ماست خوری

 

همسرم بهترینم بی نهایت دوستت دارم و دیوانه وار میپرستمت مهربانم روزت مبارک بوسمحبت

پسندها (2)

نظرات (1)

جهان
21 آبان 93 22:03
تولدش مبارک ان شاالله که همیشه کنار هم و برای هم باشین و همیشه شاد باشین
مامان یاغمور
پاسخ
ممنونم گلم