یاغموریاغمور، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 32 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

یاغمور بانو

بازی وبلاگی

1393/2/13 18:23
نویسنده : مامان یاغمور
125 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

امروز ديدم خواهرم من و به يه بازي وبلاگي دعوت كرده و خيلي خوشحال شدم

باجي مرسي كه من و به اين بازي پر هيجان دعوت كردي

 

 

بزرگترین ترس در زندگیت چیه؟ برای دخترم مامان خوبی نشم,همسر خوبی نشم,و برای خانواده ام دختر خوبی نشم

 اگر 24 ساعت نامرئی میشدی، چی کار میکردی؟میرفتم خونه این و اون واسه فوضولینیشخند

 

اگر غول چراغ جادو، توانایی برآورده کردن یک آرزوی 5 الی 12 حرفت را داشته باشد،‌ آن آرزو چیست؟ داشتن ارامش تا ابد

 

 از میان اسب، پلنگ، سگ، گربه و عقاب کدامیک را دوست داری؟ گربه,زیر اون چهره ارام و بانمک روحی نا  ارام و ترسناک داره ,خوشگله شلوغه تو دل بروست و میدونه چه جوری گلیمش و از اب در بیاره

 

 کارتون مورد علاقه دوران کودکیت؟ بچه های کوه تارک

سرنده پیتی بود؟

 

  در پختن چه غذایی تبحر نداری؟کافی یک بار با دقت وعلاقه نگاه کنم به برنامه اشپزی اون موقع بهتر از سر اشپزش میپزماز خود راضی

 

 اولین واکنشت موقع عصبانیت؟ خیلی زود عصبانی میشم و خیلی زود حرصم خالی میشه اگه اونی که اعصبانیم کرده باشه یاغمور باشه با یک جیغ زدن و گفتن ای خدا اروم میشم و اگه طرف مقابلم عشقم باشه بیچاره دیگه بدبخت شد....نیشخند

 

با مرغ، دریا، اورانیوم و خسته یک جمله بساز؟ اب دریا با اورانیم الوده شده و منم خسته ام از اینکه هی به مرغ میگم نرو اونجا میمیریمتفکرقهقهه

 دو بیت شعر که خیلی دوستش داری؟

اهای پری کجایی که رخ نمی نمایی          در این بهشت پنهان دری نمیگشایی

و

نمیدونم چرا جدایدا بیشتر وقت ها این یک بیت و زیر لب زمزمه میکنم

 صورتم گرچه جوان است ولی پیر شدم

 

اگر بخواهی با تونل زمان فقط به یک روز از زندگیت در حال، گذشته و آینده سفر کنی، آن روز کداماست؟ گذشته:به روزایی که بابام پسرم میشد و من مادرش

اینده:دیدن روزایی که من و عشقم  پیر شدیم  و با عشقم نشستیم داریم تو حیاط خونه چایی میخوریم که یاغمور با توپ میزنه و همه بساط مون و داغون میکنهعصبانینیشخند

 

 چه رنگی هستی و چرا ؟ بنفش زیبا  گاهی وقتها ارامش دهنده گاهی وقت ها استرس دهنده گاهی میگه من اینجام گاهی از خودش هیچ  چیز نشون نمیده

 

اگه قرار باشه از ایران بروی، کدام کشور را برای زندگی انتخاب می کنی؟جایی میرم که به فرهنگش با عقایدم  بخونه بتونم اونجا گلیمم و از اب در بیارم

 

بهترین اس ام اس موجود در این باکس گوشیت؟ دیشب یک اس خوشگل از دایی شوشو گرفتم

 

اگه قرار باشه که سه نفر از آشناها رو امشب به مهمونی دعوت کنی، اون سه نفر چه کسانی هستند؟به دل هیچکی نیاد ها اما دست شو شو و دخملم ومیگرم و برا چند ساعتم که شده میبرمشون یه جایی دور از همه و اونجا خلوت میکنیم و غذا میل میکنیم

 

اگه قرار بود یه کلمه رو از لغت نامه ی زندگی حذف کنی، اون کلمه چی بود؟ %%%جدایی,دوری

 

 کسی را که بخواهی ملاقات کنی؟ % کسی که واقعا دلم براش لک زده باباموگریه

 

 اسم دیگه برای وبلاگت انتخاب کن؟بازم الاهه عشق

 

خودت رو شبیه چه میوه ای میدونی؟ خرمالو

 

 سه خصوصیت اخلاقی بدت؟ زود اعصبی میشم-نمیتونم خودم و در شرایط بد کنترل کنم و زود از کوره در میرم- بدون اینکه کمی تلاش کنم فورا نا امید میشم

 

  کاشکی ...  این روزا کمی برم دورترا برم پیش بابام بازم سرمو بذارم رو پاهاش اون با انگشتاش موهامو شونه کنه و با هم بحرفیمناراحتگریه

 

 

 

 و حالا سه دوستي كه من هم دعوتشون ميكنم به بازي

خاله رویا

نسرین خاله اسما

بابای ملیسا

راستی دوست جونا ناراحت نشید این انتخاب ها تصادفی بودقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)