یاغموریاغمور، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 32 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

یاغمور بانو

اوقات فراغت

1393/2/21 19:52
نویسنده : مامان یاغمور
219 بازدید
اشتراک گذاری

                                                    http://sheklakveblag.blogfa.com/ پریسا دنیای شکلک ها

پریسا دنیای شکلک ها   www.sheklakveblag.blogfa.com/

 

سلام به شما من بیشتر اوقات فراغتم وبیشتر وقتهایی که اعصابم به هر دلیلی خورد و نیاز دارم ذهنم و خالی کنم و به چیزی فکر نکنم با خیاظی کردن و دوخت و دوز و درست کردن کاردستی با کمترین هزینه ممکن پر میکنم و موثر هست البته اگه جوجوم بزاره!!!!

برای خودم مانتو دوختم و اضافه پارچه رو خواستم به دخملی سرهم بدوزم که هرچی کردم پارچه خیلی کم اومد و اخرش شد این

البته وقتی پوشوندمش خیلی خیلی مامان و دختر خندیدیم چون به تنش نمیشد و تو قسمت سینه که میخواستم ردش بدم حالته دستا بالا شده بود و خودش هم خوشش اومده بود و اون حالت و تا دو روز بعدش هم به باباش با هیجان تعریف میکرد و میخندید

 

پریسا دنیای شکلک ها   www.sheklakveblag.blogfa.com/

و اینم کاردستیم میخوام روی یک سرامیک تابلو درست کنم که بعد تموم شدنش عکساشو میذارم فعلا دارم رو پروژم کار میکنمخندونک

البته قابل توجه عزیزیانی که میخوان کاردستی درست کنن برای بهتر در اومدن کار باید حداقل یکی از این جوجو ها داشته باشن هر چقدر تعداد جوجو بیشتر امکان زیبا در اومدن کار بالاترخندونک

 

                       افقی نگاه گنید متوجه میشید استاد ماهی کشیدهمتنظر

 

پریسا دنیای شکلک ها   www.sheklakveblag.blogfa.com/

واینم بازی با خرسش و بازی که چی بگم !

پریسا دنیای شکلک ها   www.sheklakveblag.blogfa.com/

 

و اینم دختر با سلیقه من هر موقع میره دستشویی حتی در شرایط خیلی سختم حتما شلوارشو تا میکنه میذاره یه گوشه بعد میره کارشو انجام میدهخندونک

 

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)