یاغموریاغمور، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 32 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

یاغمور بانو

سالگرد اشنایی

1393/3/16 0:17
نویسنده : مامان یاغمور
229 بازدید
اشتراک گذاری

                                        totalgifs.com toread gif gif toread12.gif

 

چند روز پیش سالکرد اشنایی من و بابا ساسان بود و عشقم مثل هر سال یادش ترفته بود و با شیرینی اومد خونه این پست و اختصاص میدم به عشقم به کسی که وجود اون ارزش من شده به کسی که خودش عذاب میکشه تا من نکشم.

درسته بعضی وقت ها با کارات کفرم و در میاری اما:

            ساسانم بیشتر از چیزی که میدونی و حس میکنی دوستت دارم

 

                         

 

سپردم قلب و دست تومیدونم که یادت و وجودت بهترین تسکین درد هامه تو این دنیا همین که عاشقت باشم تصور میکنم همه ادمایه دنیا با هامهمحبت

 

پسندها (1)

نظرات (0)