یاغموریاغمور، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 32 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

یاغمور بانو

سوت زدن

1393/3/16 0:48
نویسنده : مامان یاغمور
350 بازدید
اشتراک گذاری

                              http://zibasaz.niniweblog.com/

این پست با زبون یاغمور نوشته شده%

چند روز پیش بابایی برام بستنی خریده بود و تش سوت داشت و من اولین بارک بود که به این وسیله اشنا میشدم

من :بو یــــــَمــــــــَندی؟           (این چیه)

آچیا مامان:فیشگا،قوی آزیوا پوله      (سوت بذار تو دهنت فوت کن)

 

نـــــــــــَبیلیم فیکر اِلـَدیم نــَفدر چوخ سالسام ازیما و زور وریب پولـَسم سَسی اوجا چیخار

(چه بدونم فکر کردم هر چقدر بیشتر تو دهنم بذارم و بیشتر زور بدم صداش بلند تر درمیاد)

نـَقَشه ازیمین سوییی اوردان چیخدی   (چه جالب اب دهنم از تو سوراخ اومد بیرون)

مامان دیلـَندی اِلـَبیر بی دوز دَییر            (مامان اعصبانی شد مثل اینکه کارم درست نیست)

من: اَه اوشاخ ادب دِمیرَم فیش اِله نیسنـَنیم هن آدام دیـیَر چَشم مامان

(اَه بی ادب سوت بزن اعصبانی بشم هان ادم میگه چشم مامان)

هن سیلیم ناهجی بیدَیقه دایان ادام دیـیَر چشم مامان

(هان پاک کنم یک دقیقه اجازه بده ادم میگه چشم مامان)

آهان ایندی چالدی

(اهان حالا شد)

بابا گـــــه باخـــــــــــــ              (بابا تو هم امتحان کن)

مامان  باخـــــــــــ               (مامان تو هم امتحان کن)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سويل
16 خرداد 93 12:18
سلام خاله خوبی ؟خوشی؟ سلامتی ؟راستی برات نظر خصوثی مید یعنی ادرس و رمز وبلاگو حالا نه ها وقتی تو برام نظر دادی باشه بعد اون