یاغموریاغمور، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 32 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

یاغمور بانو

هفته ای که گذشت

1393/3/22 15:38
نویسنده : مامان یاغمور
429 بازدید
اشتراک گذاری

                             

سلام به همه شما دوشت جونا و به روی ماه دخملی این هفته کمی تنبلی کردم و مجبورم همه روزهای هفته رو تو یک پست برات ثبت کنم

 

 

 

                                  http://zibasaz.niniweblog.com/

17 خرداد رفتم پی کار عینک تو مسیر پارک بود اما چون هوا گرم بود قول دادم شب شام هم میذارم میریم شب تا بابایی بیاد شام و اسباب پیکنیک و محیا کردم و با یک ساک کوچولو و پتو سوار چرخت کردیم و بردیت کمی باری کردی سوار سرسره شدی و توپ بازی کردی با مامان و بابا اما تازه گرم تفریح بودیم که دیدیم همه جا پره پر از <<اریح قیزاردان>> هست و پا به فرار اومدیم خونه اما از رو نرفتم و تو حیاط پیکنیک کردیم

                             http://zibasaz.niniweblog.com/

انا و خاله رویا مهمونمون بودن و شب و هم خونمون موندن تو هم در پوست خود نمیگنجیدی عصر یک سر با بابایی رفتی خرید و بعد شام بابا رفت اونطرف خوابید و ما هم اینطرف شما هم با خاله تا 1/30 شب بازی کردی و البته دعوا سر پتو  خاله پتو تو رو بر میداشت و تو هی اعصبانی میشدی و میگفتی"جج الاخ اَکبرا بی قیش مَنی نیه اَشیت اِلیری" آخر شب هم خاله به شوخی به انا دعوا میکرد و میگفت بخواب و خاله هر چی میگفت و هر کاری با انا انجام میداد تو هم با من انجام میدادی و میگفتی"جج نات اه اوشاخ اَدب""نیسنَنیم""نات"خندونک

                                          http://zibasaz.niniweblog.com/

صبح بعد صبحانه با انا اینا رفتیم خونشون و تا عصر اونجا بودیم برگشتنی ماشین دیوانت و هم اوردی و تا شب با اون خوش بودی

                   http://zibasaz.niniweblog.com/

صبح بیدار شدیم صبحانه رو رفتیم خونه انا بعد رفتیم استخر اولین بارت بود که رفته بودی استخر کلی تو اب با خاله رویا و اراز و سویل باری کردی Piscinaو تا شب هم داشتی به بابا تعریف میکردی"بیبیت اِلدوخ،مامان آبان اِلدی،تَباصید اِلدوخ آیاسینان"و خلاصه هی گفتی و گفتی امروز که پنجشنبه هست و دارم خاطرات این هفته رو مینویسم میگم یاغمور بانو دختر خوبی باشی فردا میبرمت تولد میگی نه بریم استخر(آخ جونم شد من و تو شدیم 2 بابا شد 1 پس ما غالبیم و از این به بعد فکر کنم یکی از تفریحات پایمون میشه استخرراضی)

و اینم یک عکس ازت قبل رفتن به استخر

 

 

پسندها (1)

نظرات (1)

ابجی سجا
22 خرداد 93 16:00
اشک گاهی از لبخند با ارزش تره ,لبخندو واسه هر کسی میتونی هدیه کنی اما اشکو فقط واسه اونایی که صادقانه دوسشون داری.♥