یاغموریاغمور، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 32 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

یاغمور بانو

چند روز گذشته

1393/4/14 15:51
نویسنده : مامان یاغمور
246 بازدید
اشتراک گذاری

                      عکس هایی از بچه گربه های ناز و خوشگل

سلام به تو  و  به پیش پیشوی نازم

هفته ای که گذشت هفته تو بود اول بازی تو پارک بازی فروشگاه رفاه و بعد شنا تو استخر خانگی

رفتی اون بالا چیکار؟چطوری رفتی هان؟متفکر

تلاش بی دریغ بابا و عمو علی برای باد کردن استخرتقه قهه

و حالا نوبت تو هست که استخر و پر کنیقوی

و در پایان لبخند رضایتبوس

جملات بیاد موندنی این هفته:

بابا داشت به شوخی مشکونت میگرفت تو هو اون و به من چوغولی کردی و گفتی :

مامان بابا تِز تِز مَنیم اعشابلاریمی یورور .    یاغمور کچل ما خندونک

بابا داشت سر نماز صبحان ا.... میخوندی برگشتی به من میگی:

مامان بابا شوبانه ایشتیر(بابا صبحانه میخواد).     ماقه قهه    یاغمورشاکیتعجب

(راستی این هفته رفتیم پی کار اخذ ویزا اگه قسمت بشه فکر کنم 5 شنبه این هفته حرکت میکنیمچشمک)

پسندها (3)

نظرات (4)

مامان سویل و آراز
15 تیر 93 18:10
منم استخر میخوووووووووووووووووووام خیلی بزرگه منم جا میشم پولدار که بشم رزروش میکنم با بچه هام بیام کیف کنیم دختره بیحیا لباست کوووووووووو
مامان سویل و آراز
15 تیر 93 18:11
خاله قربونت بره چقدر به این حرفت خندیدمبابا شوبانه ایستیر
ترنمQ.
17 تیر 93 8:27
به به عجب عروسک نازی...راستی کجا ایشالاه می خوایین برین؟
مامان یاغمور
پاسخ
مرسی گلم اگه خدا بخواد یک سفر کوتاه به باکوراستی چرا امکان سر زدن به سایتتون نیست؟
ترنمQ.
19 تیر 93 8:35
فدای تو بشم من وبلاگ ندارم...انشالاه سفر بی خطر عزیزم
مامان یاغمور
پاسخ
سلام مرسی گلم فدات