یاغموریاغمور، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 32 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

یاغمور بانو

مسافرت

1393/4/17 16:38
نویسنده : مامان یاغمور
197 بازدید
اشتراک گذاری

http://zibasaz.niniweblog.com/

 

امروز صبح اتاقمون و حسابی جمع و جور کردم و از چند روز پیشم داشتم واسه بابایی حبوبات و امثال اون میپختم تا در نبودمون بتونه راحت تر و سریعتر غذا واسه خودش اماده کنه

وقتی تصور میکنم فردا قراره راهی بشیم خیلی خوشحال میشم بعد ار چند سال دوری اگه خدا بخواد قراره بابامو ببینم اما بعد ار سیری تو رویاهام وقتی یاد بقیه افراد خونه میوفتم دلگیر میشم کاش امکانش بود و همه باهم میرفتیم مثل قدیما همه خونواده واسه چند روز هم که بشه کنار هم بودیم و کلی عکس و فیلم از لحظه به لحظمون میگرفتم تا توی یک همچین روزایی که پر از دلتنگیم پر از حسرت پر از عقده و نبود خانواده میذاشتم جلومو نگاه میکردم تا همه اونا برطرف میشد اما چه بد که همه عمرمون پر از کاش هایی هست که هیچ وقت تموم نمیشه

اما نمیخوام با این روحیه برم دوست دارم پر از انرژی برم و کاش های این چند سال دوری و تلافی کنم

فعلا خدا حافظ همگیتون

                                                                  

 

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان صدرا
17 تیر 93 23:28
مامانی سفر خوبی داشته باشین به سلامتی انشالله
مامان الهام
19 تیر 93 2:48
سلام خانمی انشاالله به سلامت برین و بر گردین و بهتون خوش بگذره
✿مامان دنیز✿
21 تیر 93 22:15
عزیزم کجا میرین رو ذکر نکردی ،در هر صورت براتون آرزوی مسافرتی پر از نشاط میکنم ،امیدوارم خیلی خیلی خیلی بهتون خوش بگذره،جای ما رو هم پر کنین