یاغموریاغمور، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 32 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

یاغمور بانو

دختر شاغلم

1393/6/15 12:49
نویسنده : مامان یاغمور
268 بازدید
اشتراک گذاری

                   totalgifs.com ursinho-pooh gif gif 31.jpg

 

 

دیروز جمعه طبق قول بابایی صبح زود بیدار شدین و رفتین سر کار و اینگونه شد که  دخترم شاغل شد هر نیم ساعت یک بار زنگ میزدی حالم و میپرسیدی و بهم وعده میدادی که برات مامان اومدنی قاقا میخرم و نیم ساعت گذشته رو برام قریب به 5 دقیقه تعریف میکردی و بابایی میگفت ساعت حرکت نمیکنه از این حرف این نتیجه رو میگرفتم که بابا رو تقریبا دیونه کردی و اما من تو خونه دلتنگت بودم یکبار که زنگ زدی و گریه کردی که بابا من و میزنه دلم واقعا ریش ریش شد و چقدر بعد قطع کردنت گریه کردم که البته بابایی قسم خورد که انبار و زدی بهم و اون حتی نگفته نکن هر چند که میدونم که این حرف همیشگیته مثلا هادی 5 ماهه هست و میایی با گریه میگی هادی من و زد خلاصه که تا ظهر دلم برات یک تیکه شده بود و همش جای خالیت و احساس میکردم ظهر هم اومدنی طبق قولت برام قاقا خریده بود و اخ که چقدر اون قاقا برام چسبید انچنان خسته شده بودی که بعد اومدنت بعد ناهار خوابیدی حتی خاله رویا اومد و هر کاری میکرد بیدار نمیشدی یعنی نمیتونستی بیدار بشی و اینم چند عکس از دختر کارگرم(راستی از اینجا هم به همه شاغلین خسته نباشید و خدا قوت میگیم)

 

                              21.gif

پسندها (8)

نظرات (9)

خاله سانی
15 شهریور 93 13:11
عزیز دلمممم چقدر شیطونی شماخوبه که اونجا موندی و حوصلت سر نرفتهالبته با خراب کاری و شیطونی که حوصلت سر نمیره
مامان مهناز
15 شهریور 93 14:44
ای جونم عسلکم ، مامانی داره ازت کار میکشه ، البته بچه ها عاشق این جور جاها هستند چون همه کار انجام می دن و کسی باهاشون کاری نداره
شهره
16 شهریور 93 0:42
قربونت برم با اون کلاه ایمنیت شیشه نشه فراموش تصور میکنم بابات اونروز تا عصر با چه قیافه ای اومده خونه
مامی پوریا
16 شهریور 93 12:06
ماشالله به این دختر خوشگل خدا حفظش کنه
مامان یاغمور
پاسخ
ممنون عزیزم
ابجي جون تياراجون
16 شهریور 93 16:24
افرين به خانوم كوچولو
ابجي جون تياراجون
16 شهریور 93 16:25
لينكي كوچولو
معصومه
17 شهریور 93 13:06
عزیزم چه دخمل نازی ماشالله
مامان یاغمور
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان آنیسا
22 شهریور 93 15:27
عزیزم
شبنم.س
27 شهریور 93 17:46
توهم مثل آنی من شیشه شیرمیخوری
مامان یاغمور
پاسخ
اره متاسفانه خاله جونش