یاغموریاغمور، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 32 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

یاغمور بانو

بچه محصلم

1393/12/27 10:58
نویسنده : مامان یاغمور
472 بازدید
اشتراک گذاری

                                      http://zibasaz.niniweblog.com/

 

 

سلامبوس

قبل از هر چیز یک سلام و تشکر ویژه و عذر خواهی از :مامان رهام/مامان صدرا/مامان انیسا/کوثرو......بوسمحبت

همه کسایی که قدمشون و رو چشممون میزارن و مهمون وبمون میشن و من همیشه به خونه گرم و دلنوازشون سر میزنم اما متاسفانه نمیتونم به خاطر مشکل فنی رایانه براشون یادگاری بزارمخجالتمحبت

از اوناجایی که تو پست های قبلی هم ذکر کردم یاغمور بانو من محصل شدن و الان هم اون و هم من از شرایطمون خیلی راضی هستیم و از همینجا هم از زحمات بی دریغ خاله مینا شون تشکر و قدر دانی میکنمتشویقمحبت

و اینم بچه محصلمدرسخوان

و این پار سر راهمون هست که حداقل یه بار در روز و حداکثر دو بار در روز میریم اونجاخندونک

بعد از بازی با پاهای اینجانب بازی با جورابهای اینجانب هم تو لیست دومین فاوریش هست(و چه سعادتی بیشتر از این بازی با سه جفت جوراب مامان)خندهخنده

بعد از سه سال فاصله برای دومین بار و این بار با من رفتیم ارایشگاه موهاتو کوتاه کردیم و البته که ایندفعه گریه نکردیآرامتشویق

و روز ولنتاین (روز عشق من و بابا) تو این وسط چه کاره ای من نمیدونم؟؟متنظرسوالکچل

یک روز خونه انا و سومین فاوریت پوشیدن لباس بزرگترا (مثل بچگی های مامانت عاشق لباس بزرگتر از تنت هستی)هیسخندونک

و استراحت روی صندلیت البته بعد از پشت سر گذاشتن یک روز خسته کنندهبغلبوس

خواب شیرین پس از گذروندن یک روز پر تحرکخوابفرشته

 

                             http://zibasaz.niniweblog.com/

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (5)

مامان زهره
27 اسفند 93 11:07
بهاری خوب وسالی پر از سلامتی رو براتون آرزومندم امیدوارم به تمامی آرزوهاتون برسید دختر خوشگلت رو ببوس
مامان یاغمور
پاسخ
ممنونم من برای شما بهترین ها رو ارزو دارم البته برای همه دوستای گلم
مامان صدرا
7 فروردین 94 21:55
دوست عزیز سال نو مبارک انشالله سال خوبی در پیش رو داشته باشین
مامان رهام
29 فروردین 94 11:42
نظرمون که باز ثبت نشده عزیزم
مامان یاغمور
پاسخ
ناراحت نباش عزیزم والا منم میام به وبتون اما متاسفانه نمیتونم نظر بدم
❤مهسا مامان سایمان❤
6 خرداد 94 12:09
سلام عزیـــــــــــــــــزم،سایمان تو جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده،خوشحال میشم بهش رای بدیدکد 120 رو به1000891010 پیامک کنید خیلی ممنون میشم
مامان مینا واسرا خانوم
16 تیر 94 23:05
سلام خاله..میشه شما هم تو وبلاگتون ادرس وبلاگ مارو تو وبلاگتون ثبت کنین؟؟؟؟ماهم نظر بدیمو پسند کنیم شما هم؟؟؟؟؟
مامان یاغمور
پاسخ
چرا که نه