یاغموریاغمور، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 32 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

یاغمور بانو

فرشته من

1393/2/13 18:33
نویسنده : مامان یاغمور
159 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سلام به روی ماه دخملم و همه خوانندگان این مطلب

خیلی دلم به حال و هوای وب تنگیده بودو اخر سر خودم و نتونستم نگه دارم و گفتم یک مطلب کوچولو بذارم و چند تا عکس از دخمل کوچولوم

الان سه روزه که دیگه در طول روز برات شیر نمیدم و فقط موقع خواب شیرت میدم و تو بر خلاف جیش یاد گرفتنت که خیلی اذیتم کردی و هنوزم که هنوزه بعضی وقتها باز جیشت و نمیگی اما اصلا در مورد از شیر گرفتنت اذیتم نکردی

فدات بشم که روز به روز شیرینتر میشی و خوردنی تر راستی گفتم خوردنی یادم افتاد توی مسابقه نینی شکمو همین سایت شرکتت دادم حالا بستگی به لطف عزیزانی داره که بهت رای بدن یا نه تا برنده بشی

و اینم چند تا عکس از تو و شیطنت های تو

گ

گ

گ

گ

گ

گ

گ

گ

داره با بابایی میره بیرون , شدیدا دختر بابایی شدی و الانم که این مطلب و گذاشتم با بابات رفتی خونه عزیز و منم با خیال راحت دارم با رایانه کار میکنم

گ

چند تا عکس از دوربین دختر خاله سویل

گ

گ

اینم اتلیه دختر خاله سویل

گ

گ

گ

و اینم ماشینت با تحمل 200 کیلو وزن که همه رو مجبور به سوار شدن میکنی و بعضی وقتها دستت و میبری بغل ماشین و میگی نانای باز کردم و بعد موزیک مورد علاقه ات که اینا خواننده خارجی خونده (واو واو) میگی و به ما هم میگی دست بزنید

گ

گ

گ

گ

گ

گ

گ

گ

بازی با کفشدوزک

گ

گ

گ

گ

مسواک زدن

گ

گ

عاشق پوشیدن لباس بزرگترایی بخصوص لباس های خاله رویا

گ

گ

گ

طراحیت هم که حرف نداره

گ

گ

و اینم عکسی از جشن نیمه شعبان خونه عمه رقیه و کناریت هم دختر عمو ثنا هست

گ

گ

گ

گ

گ

گ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)