یاغموریاغمور، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 32 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

یاغمور بانو

عروسکم

1393/2/13 18:37
نویسنده : مامان یاغمور
112 بازدید
اشتراک گذاری

totalgifs.com betty_boop2 gif gif 62.gif

سلام مامانی:

امروز با خاله رویا تصمیم گرفتیم کمی ارایش کنیم و چندتا عکس بگیریمtotalgifs.com profissoes gif gif fotografo.gif

و از اونجایی که تو هم عاشق عکس انداختنی یک ان دیدم شما هم داری لباس عوض

میکنی تا از تو هم عکس بگیرم برای زیبایی بیشتر دو دست لباس تنت کردی تا خوشگلتر

بیفتیسوالنیشخند

ک

منم دیدم اونجوری دلم برات سوخت و خودم خانومت کردم و چندتا عکس خوشگل از

عروسکم انداختقلب

ک

ک

ک

ک

این عکسم قضیه داره:خیال باطل

چند روز پیش خیلی شلوغی میکردی و منم دیگه از دست کارات درمونده شده بودمکلافه

تو فکر این بودم که خدا چیکار کنم تا.....متفکر

تنبیه بهترینش بود هم شلوغی نکردی هم خوشت اومده بود کلی ذوق میکردیچشمک

گفتم برو 5 دقیقه وایسو اونجا اونم به شکل زیرقهقههنیشخند

ت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)