یاغموریاغمور، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 32 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

یاغمور بانو

بازگشت همه به سوی اوست

1393/2/13 19:11
نویسنده : مامان یاغمور
123 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماه همه عزیزان

یه گله بگیم انتقاد ... خلاصه بعد از حدود 1 سال به اینترنت دسترسی پیدا کردم و تونستم یه سر به وب دخملم بزنم اما متاسفانه به عنوان باردید کننده چون رمز کاربری و رمز ایمیلم و فراموش کرده بودم و هر چی به مدیریت  خبر دادم و خواستم به ایمیل جدیدم بفرسته بی جواب بود منم مجبور شدم یه وب دیگه باز کنم خلاصه کخ اقا ما هم دوباره به اغوش گرم نی نی وبلاگ بازگشتیم

اینجا بود که تو دلم گفتم هر چی میشه بشه بازم :

          بازگشت همه به سوی اوست(بازم برمیگردم به وب به هر نحوی)خندونک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)